عشق فقط خدا

دل نوشته های یک مسلمان

عشق فقط خدا

دل نوشته های یک مسلمان

خدایا

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ب.ظ

خدایا!

گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیره،

نگاهم را به سوی تو و آسمون می گیرم،

و آنقدر با تو درد دل می کنم،

تا کم کم چشم ایم با ابرهای بهار مسابقه می گذارند.

و پس از اون که قلبم سبک می شه.

تو می آیی و تمام فضایی دلم را پر می کنی.

آن وقت دیگر آرام می شم.

و احساس می کنم هیچ چیز نمی تونه مرا از پای دربیاره،


چون تو را در قلبم دارم.


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۶
  • ۱۹۵ نمایش
  • مهدی شیرزاده

نظرات (۱)

سلام . وبلاگ به همراه مطالب خوبی دارید ممنون میشم اگه به ما هم سر بزنید
www.ba133.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی